Skoda breddar

Skoda breddar modellprogramet.
Suven Yeti och citybilen City Car är redan kända men en familje-MPV med okänt namn var nytt.
Inte ens jag visste om det.
Jag var ute på Google för att hitta några bra bilder till Yeti då jag fick syn på en bild på en MPV
som såg produktionsklar ut. 

Jag gick in och läste om den och fick reda på att den kommer 2012.
Det är nog inte helt sant,sidan  var från 2005.
Hoppas den kommer snart.


Skoda ?                               Skoda Yeti                            Skoda Joyster Concept             

tyvärr hittades ingen bild på City car,
har du något tips så skriv det på
Kommentarer                                                         
                                                                                                                                                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0